با این روش ها مانع از خرابی مغزی قفل شوید


جلوگیری از خرابی مغزی قفل

در سال های اخیر با قفل های برقی با حجم گسترده ای از خرابی قفل ها و خرابی مغزی های آنها روبرو بوده ایم، به همین دلیل در این متن قصد داریم تا جلوگیری از خرابی مغزی را به صورت کامل با بیان راهکارهای مانع از خرابی مغزی قفل برای شما بیان کنیم، با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید قفل های مغزی در سال ۲۰۲۱ یکی از پرکاربردترین نمونه قفل ها شناخته می شوند و در انواع متعددی برای استفاده ارائه می شوند، این قفل ها علاوه بر کاربرد منحصر به فردی که از خود نمایش می دهند دارای مشکلات بسیار زیادی هستند و در اثر باز و بسته شدن های مکرر می توانند مورد خرابی قرار گیرند، به همین دلیل برای جلوگیری از خرابی مغزی باید راهکارهایی را در نظر گرفت تا به صورت روزانه با مشکل در ساختمان و مجتمع های تجاری روبرو نشویم. توجه داشته باشید زمانی که شما به صورت مکرر از یک قفل استفاده می کنید، قفل حالت اولیه و اصلی خود را از دست می دهد و به دلیل اینکه برقی است، نمی توان به هیچ عنوان در را با ترفند های قفل گشایی باز کرد.

چگونگی جلوگیری از خرابی مغزی

برای جلوگیری از خرابی مغزی در ابتدا باید اطلاع داشته باشیم که چگونه مغزی یک قفل خراب می شود، یک قفل برقی در بیشتر مواقع از برنج ساخته شده است و مسلما برای باز کردن آنها نیز از کلید های برنجی استفاده می شود، اما در بیشتر مواقع به دلیل اینکه ساکنین ساختمان از کلید های فولادی یا آلیاژ های دیگر برای باز کردن قفل استفاده می کنند، این قفل ها دچار مشکل می شوند زیرا در مرور زمان این قفل ها دارای خوردگی می شوند و نمی توانند کارایی دقیق قبل را به شما ارائه کنند. از دیگر عوامل خرابی این نمونه قفل ها می توان به ماندگاری بالای آنها از لحاظ جنس اشاره داشت، برای مثال زمانی که شما دو تا ۵ سال یک قفل را نگهداری می کنید، مسلما این قفل با مشکلاتی برای باز و بست روبرو خواهد شد.

راه های جلوگیری از خرابی مغزی قفل

۱- استفاده کردن از کلید های برنجی برای باز و بسته کردن قفل

بسیاری از افراد به دلیل اینکه کلید ساز ها از برنج برای ساخت کلید استفاده نمی کنند از کلید های فولادی و آهنی استفاده می کنند، در صورتی که شما می توانید از قفل فروشی های معتبر به صورت حتم این نمونه کلید را سفارش دهید، البته قابل ذکر است که سفارش این نمونه کلید به صاحب های اصلی قفل های برقی یعنی نمایندگی های تولید کننده قفل برای تمامی ساختمان منطقی تر است.

با استفاده از این نمونه کلید زبانه قفل ها به هیچ عنوان دچار خوردگی نمی شود و شما به راحتی می توانید جلوگیری از خرابی مغزی را انجام دهید، در صورتی که توانایی ساخت کلید های برنجی برای تمامی ساختمان را ندارید، می توانید از نمایندگی سازنده درخواست کنید که کلید های فولادی با آلیاژ خاص برای شما تولید کند در این صورت حداقل کلید به صورت دقیق با زبانه قفل هماهنگی دارد.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *