کلیدهای قفل شده در صندوق عقب. آیا به یک قفل ساز نیاز دارم؟


بله شما برای باز کردن قفل صندوق عقب با کلید های گم شده به کلید سازی سیار و شبانه روزی فرشته در تهران نیاز دارید. در این مجموعه بهترین قفل سازهای تهران گرد هم هستند و همه آنها توانایی باز کردن صندوق عقب قفل شده شما را دارند. وقتی با ما تماس می گیرید جای نگرانی نیست. شما در کمترین زمان به ماشین خود باز خواهید گشت. مهم نیست که قفل یا کلید ماشین شما کجاست، با ما می توانید مطمئن شوید که قبل از اینکه متوجه شوید با ماشین به جاده برگردید.

چه مدت طول می کشد تا یک قفل ساز کلیدهای قفل شده را در صندوق عقب باز کند؟

بازکردن یک قفل استاندارد ماشین توسط کلید سازی سیار و شبانه روزی فرشته حدود ۵ دقیقه طول می کشد تا قفل سازان ما انجام دهند. در طول این مدت، تکنسین های ما مشکل را تشخیص داده و سریع ترین و ایمن ترین روش ورود را پیدا خواهند کرد. آنها سپس قیمت خدمات را به شما می دهند.

هنگامی که این مورد توافق شد، زمان شروع کار است. اغلب این یک راه حل ساده برای هر قفل ساز اتومبیل است، اما مواردی وجود دارد که وضعیت می تواند پیچیده تر شود. مهم نیست که چه مشکلی وجود دارد، قفل ساز ما می تواند بدون آسیب رساندن غیر ضروری به ماشین شما، قفل را باز کند. اگر کلیدهای قفل شده در صندوق عقب وجود داشته باشد، ما ابزاری را که برای بیرون آوردن آنها لازم است را داریم.

کلیدها در صندوق عقب قفل شده آیا کلید سازی سیار و شبانه روزی فرشته می تواند آن را باز کند؟

قفل شدن کلیدها در صندوق عقب خودرو یکی از دردسرسازترین سناریوها است. این بدان معنی است که ماشین شما بدون کلید مناسب خودرو باز نمی شود زیرا درهای ماشین از داخل یا بیرون باز نمی شوند. این از هرگونه دستکاری موفقیت آمیز دستی قفل درب داخلی جلوگیری می کند. با این حال، این موضوع برای قفل سازان متخصص ما در کلید سازی سیار و شبانه روزی فرشته نیست. چندین راه برای حل این مشکل وجود دارد.

روش دقیق انتخاب شده به تجربه قفل ساز واگذار خواهد شد. عامل دیگر نوع دفلاک است که با آن برخورد می‌شود. انواع مختلفی از سیستم های دفلاک وجود دارد که به صورت استاندارد با برخی خودروها عرضه می شوند و همچنین سیستم های منحصر به فرد و سفارشی قابل نصب هستند که چندان مهم نیست چرا که قفل سازان متخصص ما می توانند آنها را باز کنند.

آیا هنوز می توانم ماشین را با کلیدهای قفل شده در صندوق عقب باز کنم؟
بله، یک ماشین همیشه می تواند باز شود، حتی زمانی که کلیدها در صندوق عقب هستند. بسته به امنیت وسیله نقلیه شما، زمان باز کردن خودرو ممکن است کمتر یا بیشتر شود. هرچه امنیت شما بهتر باشد، قفل سازهای ما بیشتر طول می کشند تا صندوق عقب را باز کنند.

در بیشتر موارد، قفل های داخلی خودرو همچنان کار می کنند، بنابراین فقط باید یک در را باز کنید و سپس صندوق عقب را باز کنید. در موارد شدیدتر، اقدامات بیشتری لازم است. اما مهم نیست که چه چیزی لازم است، می توانید به کلید سازی سیار و شبانه روزی فرشته اعتماد کنید تا این کار را به درستی، سریع و با قیمتی منصفانه انجام دهد.

آیا کلیدهای قفل شده در صندوق عقب بدتر از کلیدهای قفل شده در خودرو هستند؟

این سوال پاسخ صریحی ندارد. این بستگی به نوع دقیق خودرو، ویژگی های امنیتی استاندارد و نوع امنیت اضافه شده دارد. اغلب اوقات، باز کردن قفل صندوق عقب خودرو به همان میزان تلاش برای باز کردن قفل خود خودرو نیاز دارد. پس از باز شدن قفل خودرو، صندوق عقب از سمت راننده خودرو باز می شود.

اگر دستگاه خراب باشد یا به دلیل یک ویژگی دفلاک کار نمی کند، باید اقدامات بیشتری انجام شود. بزرگترین تفاوت بین قفل صندوق عقب و قفل استاندارد خودرو، احتمال بروز عوارض است. با این حال، هیچ یک از اینها مهم نیست، زیرا کلید سازی سیار و شبانه روزی فرشته می تواند بدون توجه به مشکلاتی که پیش بیاید، در صندوق عقب ماشین را باز کند.

چگونه بفهمم که کلیدهایم را در صندوق عقب جا گذاشته ام؟
در بیشتر مواقع هیچ راهی وجود ندارد که مطمئن شوید کلیدهای شما در صندوق عقب هستند. مطمئن ترین راه برای پیدا کردن این موضوع این است که مراحل خود را دوباره دنبال کنید. اگر توانستید ماشین خود را به محل مورد نظر برسانید، پس کلیدهای خود را دارید. آخرین باری که از آنها استفاده کردید کی بود؟ آخرین باری که به صندوق عقب خود دسترسی داشتید کی بود؟

تغییر لباس اغلب می تواند منجر به این نوع مشکلات شود. یک کاپشن را درآورید و آن را در صندوق عقب بگذارید تا بعدا متوجه شوید که کلید ماشینتان را در جیب آن گذاشته اید. نشستن لبه صندوق عقب هنگام صحبت با دوستان ممکن است منجر به افتادن کلیدها از جیب شما و افتادن در صندوق عقب شود. بسیاری از مردم کلیدهای خود را در صندوق عقب قرار می دهند، زیرا ماشین را با مواد غذایی، تجهیزات ورزشی، اقلام و غیره بارگیری می کنند.

اگر به تازگی اتومبیل خود را باز کرده اید و کلیدهای خود را ندارید، ممکن است آنها در صندوق عقب شما باشند. از پنجره های ماشین نگاه کنید تا مطمئن شوید که آنها در جای دیگری در خودرو نیستند. به زمین اطراف خودرو نگاهی بیندازید و اگر هاچ بک دارید می توانید از بیرون صندوق عقب را نیز ببینید.

چگونه کلیدهای قفل شده را در صندوق عقب بیاورم؟

این امکان وجود دارد که کلیدهای خود را به تنهایی از صندوق عقب خارج کنید، اما همیشه از گزینه کمک گرفتن از یک متخصص آگاه استفاده کنید. برای اینکه با موفقیت کلیدهای ماشین خود را از صندوق عقب بیرون بیاورید، ابزاری را پیدا کنید که با استفاده از آن برای باز کردن درب ماشین احساس راحتی کنید. اگر با ابزارهای ورود خودرو آشنا نیستید، این نشانه خوبی است که زمان تماس با یک متخصص در کلید سازی سیار و شبانه روزی فرشته است.

پس از باز شدن خودرو، قفل صندوق عقب را می توان با استفاده از قفل های داخلی باز کرد. اگر به هر دلیلی کار نکرد، می توان از یک قفل ساز برای عیب یابی استفاده کرد. هرگز از انجام کاری که خودتان می توانید آن را انجام دهید خجالت نکشید، اما هرگز به اموال خود به امید صرفه جویی چند هزارتومان و کمی زمان آسیب نزنید. مطمئناً این طرز فکر برای شما هزینه بیشتری از هر دو خواهد داشت.

قفل صندوق عقب چگونه است؟

ماشین ها همیشه با زمان تغییر می کنند. چیزی که برای یک مدل ماشین کار می کند همیشه برای مدل دیگر کار نمی کند. در واقع، ترفندی که برای یک برند خودروسازی خاص کار می‌کند، فقط برای مدت طولانی جواب می‌دهد. با گذشت سالها، امنیت خودرو حتی در داخل یک شرکت تغییر می کند.
به همین دلیل، هیچ قانون سخت و سریعی برای باز کردن صندوق عقب قفل شده وجود ندارد. همه چیز به سازنده، مدل و سال خودرو بستگی دارد. از آنجا، ممکن است از تغییرات غیراستاندارد خودرو مشکل ایجاد شود.

همه اینها کار را ساده تر می کند، اما این همان راهی است که یک قفل ساز آن را دوست دارد. هر قفل صندوق عقب که یک قفل ساز می بیند ممکن است متفاوت باشد. گاهی اوقات قفل صندوق عقب شباهت زیادی به قفل درب خودرو دارد. اغلب آنها را می توان با همان کلید باز کرد. تقریباً در همه موارد، کلید مورد نیاز برای باز کردن قفل های بیرونی خودرو به تراشه ترانسپوندر نیاز ندارد.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *