قفل دیجیتال schalge از شرکت schalge یکی از کمپانی های مشهور در زمینه ی تولید قفل های دیجیتالی می باشد که سابقه ی درخشانی هم در این زمینه دارد و قفل هایی که توسط این شرکت معتبر تولید می شوند از امنیت و مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار هستند. این کمپانی همواره در حال ساخت قفل های جدید دیجیتالی با قابلیت های نو می باشد تا سطح کیفیت محصولات خود را ارتقاء بخشد. این کمپانی در نمایشگاه CES 2015 یکی از محصولات خود را در معرض نمایش و معرفی قرار داد. این محصول یک نوع قفل دیجیتالی می باشد که با عنوان Senseدر این نمایشگاه معرفی شد. زمانی که این قفل را به روی درب های منزل و یا محل کار خود نصب می کنید می توانید با اتصال به اینترنت و وارد شدن به سایت مربوط به شرکت سازنده و وارد کردن کد های امنیتی صحیح که شامل شماره ی کد چهار رقمی و یا شماره همراه می باشد، اقدام به باز کردن درب کنید. مزیتی که این قفل دیجیتالی بر دیگر قفل های دیجیتالی دارد در واقع قابلیت شخصی سازی وسیعی است که کمپانی سازنده برای این محصول در نظر گرفته است. توسط این قابلیت شما می توانید کد های متفاوتی را برای باز کردن درب تنظیم کنید سپس توسط این کد ها ورود و خروج افراد مجاز از درب را کنترل کنید و یا حتی ورود افراد و عبور از درب توسط افراد مختلف را طبق تنظیمات زمان بندی انجام دهید و آن را مدیریت کنید.

فل دیجیتال schalge دارای یک ویژگی جالب دیگر است که توسط اپلیکیشن مخصوص قفل امکان پذیر گشته است. اپلیکیشن مخصوص این قفل که قابلیت نصب به روی تلفن های همراه هوشمند را دارد، با سرویس siri و نیز سیستم Homekit اپل هماهنگی دارد. یعنی شما می توانید برای باز کردن درب و یا قفل خود، توسط اپلیکیشن مربوطه از سرویس siri درخواست خود را انجام دهید. با توجه به همانگی سرویس قفل با این سرویس، عملیات باز کردن قفل امکان پذیر می شود. ویژگی بسیار جالب تر این قفل هوشمند قابلیت باز کردن قفل از طریق صدای شما می باشد. یعنی در این قفل از سنسور های تشخیص صدا استفاده شده که می تواند صدای افراد مجاز به باز کردن قفل را تشخیص دهد و قفل درب را غیر فعال کند.

نوعی دیگر از قفل های دیجیتالی قفل های بی سیم می باشند که عمومآ برای برقراری امنیت اماکن از راه دور استفاده می شوند. این گونه قفل ها تنها برای برقراری امنیت از طریق قفل درب کاربرد ندارند بلکه یک عمل بازبینی را برای شما امکان پذیر می سازند. به این صورت که توسط بازبینی که این قفل برای شما قرار می دهد تا بتوانید از وضعیت داخل ساختمان مطلع شوید. توسط این قفل می توانید از تعداد افرادی که داخل ساختمان هستند مطلع شوید و هم چنین افرادی که از ساختمان خارج شده اند را شناسایی کنید. این قابلیت زمانی که اتفاق و یا حادثه ای در ساختمان رخ می دهد برای شما بسیار کاربرد دارد.

نتیجه گیری

در ادامه آشنایی با قفل دیجیتال schalge باید بدانید که مشکلاتی که در رابطه با قفل های هوشمند و یا غیر هوشمند پیش می آید ممکن است در زمان های گوناگون برای افراد دردسر های فراوانی را به وجود آورد. در این گونه مواقع می توانید راه های ساده تری را برای حل مشکلات خود در خصوص قفل سازی و کلید سازی انتخاب کنید به گونه ای که بتوانید بدون صرف وقت و همینطور بدون در نظر گرفتن زمان و ساعت مشکل خود را سریعآ حل کنید. در این رابطه کافی است تا در هر نقطه ای از شهر تهران که هستید به وب سایت مربوط به کلید سازی آنلاین مراجعه کنید و مشکل خود را ثبت کنید این کلید سازی شبانه روزی دارای مراکزی در تمام نقاط تهران می باشد که توسط این مراکز مشکل شما را در کم ترین زمان ممکن و به صورت سیار و شبانه روزی حل می کند.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *