انواع قفل درب ضد سرقت


با توجه به افزایش استفاده از درب های ضد سرقت برخی از شرکت ها برای بالا بردن امنیت هر چه بیشتر این گونه درب ها به طراحی و تولید برخی سیستم های امنیتی پرداخته اند. این سیستم های امنیتی در طرح های مختلفی ساخته می شوند که انواع قفل درب ضد سرقت دارای خصوصیت های متفاوتی نیز می باشند و برای نیاز های افراد خاصی مورد استفاده هستند. یک نوع از این سیستم های امنیتی قفل های ضد سرقت می باشند که می توانند به روی تمامی درب های ضد سرقت نصب شوند. این قفل ها به افزایش امنیت این گونه درب ها بیش از پیش کمک می کنند. قفل های به کار برده شده در این قفل های ضد سرقت و قابل نصب، مختلف می باشند.

می توانیدمقالات زیر را هم مطالعه نمایید:

تعداد زبانه در درب های ضد سرقت

قفل های دیجیتالی

قفل اثر انگشتی چیست؟

قفل های اثر انگشتی یکی از انواع قفل درب ضد سرقت هستند که خود دارای مدل های مختلف و گوناگونی می باشند. برخی از مدل های این گونه قفل ها حتی قابلیت نصب به روی درب های عادی را هم دارند. این گونه قفل ها فاقد کلید هستند و برای باز کردن آن ها از اثر انگشت استفاده می شود. به این صورت که ابتدا یک یا چندیدن اثر انگشت را در آن ثبت می کنیم و سپس درب تنها با این اثر انگشت ها باز می شود. این قفل ها معمولآ به الارام و یا هشدار هم مجهز هستند و در صورتی که اثر انگشت ناشناخته برای باز کردن درب اقدام کند هشدار فعال می شود. این گونه قفل های بسیار جالب نصب راحت و بدون سیم کشی دارند و حتی با مغزی قفل اصلی هم هیچ گونه ربط و تداخلی ندارند.

 

 

قفل های کارتی

یکی دیگر از انواع قفل درب ضد سرقت امنیتی درب ها قفل های کارتی هستند. این گونه قفل ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قابلیت نصب به روی درب های ضد سرقت و هم چنین درب های معمولی را دارند. قفل های کارتی برای محل هایی که به امنیت بیشتری نیاز دارند و برای محل های گسترده بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه قفل ها در مکان هایی مانند استخر ها و  هتل ها به وفور دیده می شوند. قفل های کارتی دارای قابلیت های زیادی مانند سنسور هشدار دهنده ی باز بودن درب، کدپذیری، سیستم کنترل مرکزی، دارا بودن دو عدد کلید یدک در مواقع اضطراری که کارت گم شود و یا سیستم دچار اشکال شود و … هستند.

قیمت قفل درب ضد سرقت

گفتنی است که هزینه ی این قفل ها از درب های ضد سرقت مجزا می باشد و در صورتی که افراد مایل باشند از این سیستم های امنیتی در هنگام خرید درب های ضد سرقت بهره ببرند باید هزینه ی آن ا به صورت مازاد بر قیمت درب، پرداخت کنند.

نتیجه گیری :

کلید سازی آنلاین ارائه دهنده انواع درب های ضد سرقت و سیستم های امنیتی می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکلاتی در حیطه ی قفل و کلید سازی می توانید از کلید سازی شبانه روزی تهران بهره ببرید. این کلید سازی خدمات خود را در تمامی ساعات شبانه روز به تمامی نقاط شهر تهران ارائه می کند و دارای مراکز در سایر نقاط پایتخت می باشد و در صورت هر گونه سفارشی نزدیک ترین نیرو های خود را به محل گفته شده از سوی مشتریان ارسال می کند تا مشکل آن ها را بر طرف سازد.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *